Sunday, March 14, 2010

:: Evolusi Henfonku ::

Posted by lindamanje at 10:35 PM
Evolusi HP ku... 2006 - skrg

Tak dinafikan, memiliki hp merupakan satu keperluan zaman skrg nie..
kalau kita tgk.. bdk2 sekolah zmn skrg pun da pakai hp... canggih2 lak tu.


Aku nie kiranya termasukla dlm golongan org yg merasakan hp itu satu keperluan....
xde hp rasa x lengkap hidup! :D

Aku rasa aku da byk membuang duit dlm membeli benda alah nie...
kdg2 terpk gak... membazir jek...

kalau keperluan setakat hp bole wat call, bole sms,.. orait da...

Tapi kehendak hati aku.....
hp tu mestilah bole ber3G, MMS, ada memori kad... kamera (1 kemestian) :p
& sebagai la...

Sekarang nie, nak lak hp ada wifi.... ahaks!

Kalau nk citer hp2 aku dari start mula aku gheti guna hp nie....
klu x slh thn 99...
sampai aku da x jmpa da nk cari pic model hp tu... :p
drp byk2 hp... 3 hp aku berwarna pink.... hehe...

So, setakat 2006 - skrg je la yg mampu aku letak kat cni....

Ok la... hp aku masa tahun 2006 (baru2 keja UTM)


Motorola RAZR kaler magenta uuu...... :p


pastu, x puas hati, xbole 3G, beli lak yg ni....

Nokia model menda tah.... :p



Then, x puas ati lagi.... beli sony ericsson yg nie... K800i

yang nie best kamera dia... cybershot... ^_^

kemudian, hp SE tu keypad dia rongak.... (hehe... tertanggal2 no2 dia)
mrh giler laki aku... huhu... :(

Haaa... yg nie, laki aku belikan... Sony gak W910i

actually, aku punyer kaler pink lagi.... tp cari pic yg kaler pink x jumpa... adeehhh..

Yang terbaru nie... hp SE aku yg nie 'kong' la plak.....

so, aku terpaksa la tukar dgn yg nie..... :D



bkn blackberry... blueberry 9500 (CSL) je....

Tp x kira.... asalkan ada wifi.... ahaks!

Sekian adanya......




1 comments:

malkomal said...

wahhhhhh.. kita x ingt dah apa jek jenis tepon kita pkai.. huahahah.. banyak na.. tukar sana sini..

Post a Comment

Blogger templates

 

~ my love, my heart, my soul ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Gossip Celebrity