Thursday, October 22, 2009

Stress at Work...arggghhhh....

Posted by lindamanje at 2:29 AM

semalam, aku dah wat satu kesilapan besar!! Petama kali berlaku dalam bidang keja aku... :( i'm so... upset.. :( :( Dari malam semalam, tak senang hati... x bule nak tido tau... huhu... Itu lah aku.. bila ada sesuatu perkara yg aku rasa bersalah yaamat..... aku akan jadik camtu... asyik terbawa2... terpikir2... sedey... keciwa.... mmm.... tension la...


kekadang terpikir, cam xmo keja lagi... aku nak jadi BOS... supaya kalau aku wat salah, aku x rasa bersalah.... (ok ke camtu??)... Selalu aku terpikir, bila la aku nak kaya... mungkin ada butik/spa/saloon/kedai kek...... time tu, pendapatan dah 10k sebulan... gerenti aku benti keja... xmo lagi keja makan gaji tau.... penat... lelah.... penat minda.. penat segala!!

Citer kesalahan aku tu camni... Aku book kenderaan utk bos aku gan pegawai2 kat opis aku utk ke KL hari Khamis 22/10/09. So, aku book jam 6am amik diorg semua kat umah masing2.... sbb nak sampai KL b4 10.. 10.30am dah start taklimat...


Nak jadi cite, aku fax la borang tu.... fax pagi.. then lepas fax call confirmkan diorg terima fax tu...
abih... selesai... Kat sini, kalau kita nak confirmkan driver mesti lepas kul 4.30pm... sehari sebelum bertolak.

ok... pastu, aku wat la keja2 yg melambak giler tu cam biasa.... Sampaila kul 4.20 tu aku dah ready nak call confirmkan driver la... (sbb kena standby cal awal.. sbb line time tu mmg bz giler...semua org nak confirmkan driver...).

4.30pm aku dpt ckp gan kerani yg jaga bahagian kenderaan tu.... Aku pun dgn ayunyer bertanya... "saya nak confirmkan driver utk bos sy... bla bla bla.... pegi KL esok.. kul 6am....."
sekali nyer kerani tu cam terpinga2... Aku amik la borang yg aku fax tu... rupanya......!!!!!

Ya Allah.... aku t'book kenderaan utk bos2 aku 23/10/2009 (Jumaat).... !!! aku punya la panic giler time tu... takut... sedih.... ntah mcm2 perasaan lagi...

Itu lah ceritanyer... sok sambung...

0 comments:

Post a Comment

Blogger templates

 

~ my love, my heart, my soul ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Gossip Celebrity