Sunday, April 11, 2010

Seminar vs BTN

Posted by lindamanje at 9:33 PM


Macam² hal....


Aku yang sangat frust... sgt keciwa...sgt sedey.... sgt, sgt, sgt.....!! Aku yang sepatutnya menghadiri Seminar Setiausaha (sempena minggu setiausaha yang diadakan bln April setiap tahun) kat Hotel Grand Season, KL pada 25 – 27 April nie, tapi impian ku terbantut gara2 dapat surat arahan gi BTN (Biro Tatanegara) 22 – 26 April di Lake Garden Training Centre, Ayer Keroh Melaka.... (kes tarikh overlap la plak.... huhuhu....).


Terkesima aku bila dapat surat arahan yang tetiba tu... abih rosak plan aku nk jalan2 cari kain baju raya dengan my best fren, Ai..... huhu...


Manusia hanya merancang, Tuhan yang menentukan... Bukan main byk plan ‘jahat’ kitorang cam masa seminar tahun lepas... hahaha... nk menyetan jek!! Itu la org ckp.. jgn byk berangan!! Kan da melepas...


Pape hal, aku terpaksa wat keputusan yg rasional. Seminar tu tahun dpn leh mohon lagi.... (walaupun aku tau bkn senang jabatan nk luluskan... FYI, seminar yg aku patutnye pegi tu berharga RM1090 for 3 days 2 night ye....) Tak semua PA dapat gi.... klu dok fakulti @ unit2 kecik mmg
susah la sbb xde bajet... aku nie da kira bertuah la diluluskan utk gi... tp, tuah terpaksa ditolak... huhu.. hopefully tahun depan bila
aku mohon lulus la lagi.... BTN nie plak, mmg diwajibkan... lagipun untuk kerjaya aku gak... mmmm... 5 hari 4 malam camne la gaya anak2 aku kat umah ekkk?? Harap my hubby dapat jaga bdk2 dgn baik..... Amin...




1 comments:

ai said...

huwaaaaaaaa aku sowang2 je r nnti g seminar tu. x syok weh!

Post a Comment

Blogger templates

 

~ my love, my heart, my soul ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Gossip Celebrity