Thursday, November 19, 2009

Aku yang sangat sibuk

Posted by lindamanje at 10:31 PM

Minggu nie mmg minggu yg sangat sibuk utk aku.... bkn saje utk aku, tp juga utk opis mate gan bos2 aku... Kitorang akan menerima lawatan audit daripada pihak MQA bln Januari tahun depan. So, skrg ni bz gan preparation for internal audit. Internal audit plak minggu depan, 23 dan 24 November (Isnin dan Selasa) depan. Sebelum tu, mana nak prepare tuk bengkel auditor, jadual lawatan, nak arrange auditor lagi, bla bla bla.. etc..etc...

Minggu nie jugak dah dua kali aku balik malam.. huhu... dah la opis kitorg nie kat dalam dewan.. mmg nak balik malam tu, kalau x mention awal memang la kitorg akan dikunci dlm dewan ni tau.. (ada ka patut??). Bukan la aku cakap nie sbb xmo buat semua nie... dah tentu2 opis kitorg mmg ada cuma 2-3 kerat kuli ni... nak taknak kitorg gak la yg kena wat...

Masalah aku plak, bila balik malam tu, dgn nak amik anak lagi.... nak masak lagi... itu ini.. lagi 1, aku nie masalah nak drive malam2, takut..... Tapi, kerana aku seorang yang sangat komited dgn kerja.. so, aku teruskan juga perjuangan ini.. chewaahh... :)

So, minggu depan akan bz lagi dengan internal audit, sambung plak taklimat dan internal audit di kampus KL... nampak gayanya bz lama la..... on9 pun ym je... fb pun bukak sekejap2 je... huhu (ada ke yang rindu kat aku nanti??) hihi...

0 comments:

Post a Comment

Blogger templates

 

~ my love, my heart, my soul ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Gossip Celebrity