Monday, October 26, 2009

My 1st motivation book

Posted by lindamanje at 9:23 PM

"Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia" by Dr. 'Aidh Abdullah Al-Qarni...

Actually, aku mmg x pernah beli buku2 motivasi camni... :P Baca pun kekadang je...Kalau tentang motivasi, rasanya aku cuma minat ceramah2 Dr. Fadhilah Kamsah dan tulisan2 Dr. HM Tuah Iskandar (itupun yg aku baca kat Mingguan Wanita) jek... :D

Buku nie aku beli dalam bulan Julai tahun ni dan aku masih belum habis2 lagi membacanya... :D
Aku tak berapa paham apa yg nak disampaikan dlm buku nie utk menjadi wanita paling bahagia.. atau mungkin aku yang masih belum2 lagi bahagia :( :( mmmm......

Yang aku ingat aku beli buku nie sbb tajuk dia... dan lagi satu aku beli semasa aku tengah bersedih.. jiwa kacau... dan rasa x best... x bahagia... ???

0 comments:

Post a Comment

Blogger templates

 

~ my love, my heart, my soul ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Gossip Celebrity